Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

вівторок, 5 березня 2019 р.

Поетичний камертон Ліни Костенко.

    5 березня у Білозерській районній бібліотеці пройшов районний етап V обласного фестивалю виконавської майстерності "Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви". Школярі Білозерщини презентували творчість видатної української авторки у окремих категоріях: художники, автори, читці, вокалісти.
        Серед юних авторів переможцями визнано читачку Білозерської РДБ Жукову Анастасію, ученицю 11 класу Білозерського наукового ліцею  ім. О.Я. Печерського (написала поетичний твір на вірш "Вишневий хутір"), читачку Микільської с/б Морозову Діану, ученицю 11 класу  Микільської ЗОШ (на вірші "Перлина української поезії", "Поет від Бога"), читача Дніпровської ЗОШ Самборського Івана, учня 8 класу Дніпровської ЗОШ (на вірш "Вже почалось, мабуть, майбутнє").
   У категорії "Художники" переможними визнано творчі роботи Баланця Михайла (Дніпровська ЗОШ), Білоус Анастасії (Білозерський науковий ліцей), Гнип Ірини (Інгулецька ЗОШ), Дідик Анни (Понятівська ЗОШ), Палій Наталії (Велетенська ЗОШ), Черноусова Анастасія (Понятівська ЗОШ), Шибаєв Олександр (Дніпровська ЗОШ), Шибаєва Анна (Дніпровська ЗОШ), Кодра Ольга (Дар'ївська ЗОШ).
        Визначені також були і переможці серед читців:
1 місце - Щоголь Данило (Дар'ївська ЗОШ)
2 місце  - дует Федченко Ксенія та Кріль Іван (Киселівська ЗОШ)
               Гуляєва Маргарита (Велетенська ЗОШ)
3 місце - Коваленко Юлія (Правдинська ЗОШ)
                Третякова Наталія (Понятівська ЗОШ)
 і вокалістів:
1 місце - дует Помазанов Андрій та Плюта Ірина
2 місце - Морозова Діана (Микільська ЗОШ)
      Усім дітям вручили дипломи і грамоти і побажали успіхів у обласному етапі фестивалю, який відбудеться 19 березня у місті Херсоні. 





















Немає коментарів:

Дописати коментар