Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

вівторок, 1 березня 2016 р.

Всесвітній день котів.

   1 березня, у Всесвітній день котів, "оживають" на поличках та виставках котики намальовані та зроблені власноруч нашими читачами. Дітки з задоволенням розповідають цікаві історії про своїх домашніх улюбленців. А у бібліотеці завжди знайдуть безліч цікавовї і цінної інформації про "вихованняя" та догляд за "Мурчиками" та "Матроскіними".
     Віка Репецька: "Мого котика звуть Мурчик. Я люблю з ним гратися. Він - дуже шкідливий. Постійно ховає мої речі. Та я привчаю Мурчика до порядку, щоб не бешкетував. А от годує котика моя матуся. В нього є своя маленька "хатка". Він обожнює спати, звернувшись клубочком".

Немає коментарів:

Дописати коментар