Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

неділю, 10 квітня 2016 р.

Всесвітній день здоров'я



7 квітня, у Всесвітній день здоров’я, у районній дитячій бібліотеці відбулось ток-шоу «За здоровий спосіб життя». Учасниками «корисного» заходу стали близько 30-ти 4-класників Білозерської багатопрофільної гімназії ім. О.Я. Печерського та бібліотеатр «Капітошка» (спільний проект Розливнянської с/б та Надеждівського БК). Юні артисти, а саме, 14 діток, серед яких учні 4-8 класів Надеждівської ЗОШ,  у театралізованій формі спробували «розповісти» учням молодших класів як запобігти шкідливим звичкам і не хворіти, про основні принципи бережливого ставлення до власного здоров’я, популяризували  здоровий спосіб життя. Тож мотивувати школярів на здоровий спосіб життя «спробували» головні герої ток-шоу: Народна медсестра, Карієс, Перелом, Вивих, Болячка, Імунітети, Вітаміни А, В, С, кадети Макаров, Кантеміров, Перепєчко, Пані Грація, Пан Вітамін та інші.
Також кожен глядач отримав «справжні» -  «ключі від здоров’я»:
Життю – так!
Курінню – ні!
Алкоголю – ні!
Режиму дня – так!
Здров’ю так!
Добру – так1
Спорту, зарядці – так!
Раціональному харчуванню – так!
А ще дітки у ході заходу переглянули цікаву презентацію «Здоровий спосіб життя», ознайомились з книжково-ілюстративною виставкою «Азбука здоров’я», прийняли участь у інтерактивній грі, відповідали на питання вікторини про вітаміни, і, на останок, отримали «Добрі поради». 
  «Добрі поради»
     Вікторина про вітаміни
Інтерактивна гра
Ознайомлення з виставкою «Азбука здоров’я»

Немає коментарів:

Дописати коментар