Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

середа, 25 травня 2016 р.

Краєзнавчий квест "Вивчаємо Білозерщину".



     У квітні-травні учні 8-9 класів шкіл Білозерки активно долучились до участі у інноваційному проекті для учнівської молоді "Обласний профіквест "В долoнях степу і Дніпра".
    22 квітня на базі Білозерської багатопрофільної гімназії ім. О.Я. Печерського відбулись установчі збори, на якись зібралась команда юних краєзнавців, щоб онайомитись з умовами проекту.
    12 травня білозерська команда "Розумники", до складу якої входять 5 учнів 8-их класів Білозерської багатопрофільної гімназії ім. О.Я. Печерського, 2 учні 8-го класу Білозерської ЗОШ I-III ступенів №3 та 3 учні 9-го класу  Білозерської ЗОШ I-III ступенів №2 ім. Б. Хмельницького - стала учасником стартового заходу, який відбувся у ХДАУ.
    25 травня на базі ш/б ББГ в рамках інноваційного краєзнавчого проекту відбулась зустріч школярів із спеціалістом з охорони пам'яток і пам'ятників культури Журавленко О.В. та директором Білозерського районного музею ім. Д. Багалія Волошиним О.А. Діти почули цікаві розповіді про історію рідного краю, найпопулярніші екскурсійні об'єкти та отримали у подарунок від Волошина О.А. рекламні буклети "Інтерактивна експозиція "Культура на дотик" на честь О. Скороходової та туристичного веломаршруту "Херсон-Білозерка-Херсон" (проект Херсонського велофоруму та Білозерського районного музею). Також школярі вже почали працювати над майбутнім екскурсійним маршрутом та туристичною картою.
     Кураторами команди визначено - Колесник С.О., заступник директора по роботі з дітьми РБ, Царюченко Н.В., вчитель географії Білозерської багатопрофільної гімназії ім. О.Я. Печерського та Кіприч І.М. провідний спеціаліст Білозерського РЦЗ.




 Розповіді О.В. Журавленко...
 та О.А. Волошина...





Немає коментарів:

Дописати коментар