Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

суботу, 22 листопада 2014 р.

Ми за здоровий спосіб життя!


    21 листопада  до Білозерської районної дитячої бібліотеки завітали 5-класники Білозерської багатопрофільної гімназії ім. О.Я. Печерського, які були запрошені  на бібліотечний урок "Здоров'я нації - в твоїх руках". Захід проводився в рамках  районної програми "Обираємо здоровий спосіб життя  ", яка діє в освітніх закладах Білозерщини у листопаді-грудні 2014 року.
    У цей день говорили про здоров'я: Як ми до нього ставимося? Яку роль воно відіграє у нашому житті? Чи є перешкоди для його збереження і як їх можна подолати?

Перше завдання - необхідно було скласти слово "Здоров'я"!
За допомогою слайд-оповіді ознайомилися з основними чинниками здорового способу життя.
Окремо говорили ... про загартовування організму...,
... про правильне харчування...
Добре впорались і з наступним завданням.
Читали літературу про спорт, здоров'я, правильне харчування...


Ознайомилися з книжково-ілюстративною виставкою "Здоров'я дітей - здоров'я нації".

Ділились враженнями про прочитане...


Здорові діти - здоровим бути й не хворіти!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар