Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

Вітаємо Вас! Ви завітали на блог дитячої бібліотеки. Пропонуємо усім ознайомитись з найцікавішими моментами життя нашої бібліотеки.

вівторок, 20 серпня 2019 р.

Так, я люблю Україну!



На конкурс «Творчі канікули»

Автор: Баландіна Катя, 13 років, смт Білозерка.
Номінація: "Так, я люблю Україну".


 «Єднаймося, українці!»
Україна - це Батьківщина багатьох людей. В нашій країні понад 500 міст і сіл. Всі ми українці та всі ми різні.
Зазвичай, ми спілкуємося з людьми, які нас оточують, вони поруч з нами. В будь-який час можна порадитись, звернутися до них по допомогу, чи просто зустрітися, і поговорити, насамперед, про історію рідної України, про її культуру.
Та зараз багато дітей знаходять собі друзів з інших регіонів України. Так українці єднаються, стають ближчими одне одному. Адже так  колись  виникла  українська держава — Київська Русь; Українська козацька держава; об’єдналися Українська Народна республіка й Західноукраїнська Народна республіка; була проголошена державна незалежність України, а її територія визнана неподільною і недоторканною. А Революція Гідності 2014 року дозволяє провести історичні паралелі «Герої Крут та Майдану»,  -  ці події об’єднує ідея боротьби за волю і незалежність української держави, її ШЛЯХ до Європи.
Тож для людей є звичним подорожувати, їздити в інші місця, країни. Я вважаю, що це прекрасний спосіб знайти собі друзів в інших містах та селах, які підтримають у важку хвилину. Щоб потоваришувати з іншими треба бути доброзичливою, доброю, щирою радісною людиною.
Я думаю, круто мати друзів  та знайомих з інших міст та країн. І я таких маю - з міста Берислава, Херсона, Києва, Скадовська, Миколаєва. З багатьма я познайомилася на конкурсах та в літньому таборі. З деякими я досі спілкуюся, обмінююся думками про нашу неньку Україну, про сучасні події у суспільстві. Спостерігаю за новинами з їхнього життя по фотографіях в соціальних мережах. Там ми знайомимось, спілкуємось, дружимо, наприклад, з дітьми із європейських країн: Польші, Чехії, Греції, Франції…
 Моя сім'я має родичів в інших містах нашої країни - у Києві та Кривому Розі. Кожного літа рідня приїздить до нас в гості, щоб відпочити на морському узбережжі. А цього літа ми усією родиною поїдемо до них. І дуже класно, коли цілі родини з різних куточків України, їдуть один до одного у гості.
Мають можливість подорожувати та знаходити собі друзів з інших областей і активні діти, які займаються у гуртках та секціях, беруть участь у різноманітних конкурсах, олімпіадах. Я, наприклад, минулого року стала дипломантом  Всеукраїнського конкурсу Лескар 2018 року. Нагородження відбулося в місті Київ у Будинку письменників НСП України в національній спілці письменників України. Це була моя перша подорож до столиці нашої країни. Усього приїхало 16 переможців, які стали лауреатами конкурсу, та дипломантами, а прийняло участь в цьому конкурсі 728 учнів з різних куточків нашої  України: Донецька, Львова, Херсона, Харкова, Луганська, Житомира та ін. З деякими я познайомилася, дізналася про їхнє місто цікаві історії. Діти України спілкувались, розповідаючи один одному про свої мрії та сподівання, які вони висловлювали у своїх прозових та поетичних творах. Ми віримо в майбутнє твоє, Україно!

Зараз в наш час, коли треба підтримувати наших захистників, ми всім класом малюємо, пишемо привітальні листівки, збираємо солодощі, теплі речі, щоб підтримати тим чим можемо. Вважаю, що це також єднає українців, як малих так і дорослих.
 Я впевнена, що саме ми усі разом своїми думками і діями найміцніше об’єднуємо нашу рідну Україну! І саме нам, молодому поколінню, дуже важливо, яким буде щлях  нашої української держави.
 Для мене  в світі ти одна, моя чарівна Україно!



Немає коментарів:

Дописати коментар